Termeni si Conditii
Termeni si
Conditii Contractuale. Termeni de Livrare
Produsul va fi livrat
CLIENTULUI printr-o firma de curierat sau prin reteaua proprie de distributie a
SC ASPIRE SOFTAPP SOLUTION SRL.
Tarifele pentru celelalte
produse se calculeaza dupa urmatoarele criterii (cu exceptia produselor aflate
in promotii cu cost Unic de Transport):
· - Costul
de Livrare este achitat de catre CLIENT conform tarifelor firmelor de curierat
cu care lucreaza SC ASPIRE SOFTAPP SOLUTION SRL.
· - Tarifele
sunt negociate de catre SC ASPIRE SOFTAPP SOLUTION SRL, astfel incat
sumele platite de catre CLIENTUL final sunt minime si mult sub nivelul pietei.
· - Pentru
Bucuresti si in afara Bucurestiului tariful pentru livrare este stabilit in
functie de comanda si de distanta locului de livrare al clientului final.
· - Pentru
livrarea in tara tariful minim pentru livrare este: 79 Lei cu TVA inclus.
*Pentru localitatile in care
nu exista o filiala a firmei de curierat la tariful mai sus mentionat se aplica
o taxa suplimentara in functie de distanta dintre depozit si adresa clientului
final.
- Greutatea coletului - Este
cea inscrisa pe ambalajul coletului. Pentru colete cu lungimi peste 1 m se ia
in considerare greutatea volumetrica. Aceasta se calculeaza dupa formula:
lungime x latime x inaltime ( masurate in cm )/ 6000.
- Greutatea volumetrica se
calculeaza in cazul coletelor a caror greutate reala este mai mica decat
greutatea determinata din formula mai sus mentionata.
- Tarifele se aplica la
greutatea reala sau volumetrica, care din aceastea este mai mare.
Termenul de livrare este de
7-10 zile lucratoare pentru produsele care sunt pe stoc, pentru cele care se
aduc pe comanda este de 10-30 de zile lucratoare de la data la care CLIENTUL a
achitat avansul, cu exceptia cazului în care partile au convenit altfel.
Termenele pot fi mai scurte in functie de disponibilitatea produselor, astfel
cum apare in confirmarea comenzii.
CLIENTUL are obligatia de a
verifica corectitudinea informatiilor furnizate cu privire la adresa de livrare
anterior validarii comenzii (strada, numarul strazii, blocul/cladirea, numarul,
etajul, codul interfonului, codul postal). In cazul aparitiei unor erori la
introducerea acestor informatii, SC ASPIRE SOFTAPP SOLUTION SRL nu poate
fi facut responsabil pentru imposibilitatea livrarii comenzii.
CLIENTUL are obligaţia de a
se asigura ca, la data livrării, exista persoane desemnate pentru a primi
produsele, in caz contrar urmand a suporta cheltuielile efectuate de catre SC
ASPIRE SOFTAPP SOLUTION SRL pentru a le transporta dus-intors. O
reexpediere a bunurilor se va face numai dupa ce CLIENTUL achita costul
transportului deja efectuat si al celui care urmeaza sa se reefectueze.
La solicitarea SC ASPIRE
SOFTAPP SOLUTION SRL sau a Curierului, CLIENTUL va face dovada identitatii
sale, daca e necesar prin una sau mai multe acte emise de autoritati oficiale
si va comunica numarul de comanda atribuit de catre sistemul de vanzare.
In cazul in care CLIENTUL se
afla in imposibilitatea receptionarii comenzii in mod personal, comanda va fi
lasata la adresa precizata doar unei persoane cu varsta mai mare de 18 ani si
doar in cazul comunicarii catre CURIER, a numarului comenzii. Nici o cerere de livrare a unei comenzi nu va
putea fi onorata daca CLIENTUL nu indeplineste conditiile de mai sus.
Programul de efectuare a
livrarilor este de luni pana vineri intre orele 09.00 – 17.00 cu exceptia
zilelor de sarbatoare legala. CLIENTUL este rugat sa precizeze la plasarea
comenzii la ce ora poate fi livrata marfa, in cadrul intervalului mentionat
anterior, si un numar de telefon de contact, in caz contrar, produsele se pot
livra oricand in cadrul intervalului de timp.
In afara de cazul in care
altceva este agreat de catre SC ASPIRE SOFTAPP SOLUTION SRL si CLIENT, SC
ASPIRE SOFTAPP SOLUTION SRL se descarca de riscurile si responsabilitatile
asociate produselor si serviciilor comandate de catre CLIENTI in momentul
predarii acestora catre client sau catre reprezentantul CLIENTULUI (persoana
care preia produsele livrate).
SC ASPIRE SOFTAPP
SOLUTION SRL va asigura
ambalarea corespunzatoare a bunurilor si va asigura transmiterea documentelor
insotitoare la CLIENT.
SC ASPIRE SOFTAPP
SOLUTION SRL va efectua
livrarea produselor si serviciile doar pe teritoriul Romaniei. Proprietatea
asupra produselor si serviciilor va fi transferata CLIENTULUI la momentul
efectuarii platii.
SC ASPIRE SOFTAPP
SOLUTION SRL
atentioneaza CLIENTII ca, in cazul livrarii prin curier sau prin transportator
propriu, acesta nu este autorizat de catre SC ASPIRE SOFTAPP SOLUTION SRL
sa permita CLIENTULUI deschiderea coletelor inainte de semnare de livrare, ci
doar ulterior semnarii de livrare si achitarii contravalorii a acestora.
Receptia calitativa si cantitativa a marfurilor se face in momentul predarii,
de fata cu soferul de livrare. In cazul in care nu poate executa CONTRACTUL din
cauza ca produsul nu este disponibil, SC ASPIRE SOFTAPP SOLUTION SRL va
informa CLIENTUL despre aceasta situatie.
SC ASPIRE SOFTAPP
SOLUTION SRL poate
livra CLIENTULUI un produs similar avand acelasi pret, in situatia în care
produsul solicitat initial nu este disponibil, numai dupa informarea si cu
acordul CLIENTULUI.
CLIENTUL poate renunta la
produsele si serviciile achizitionate prin comanda, numai in perioada de timp
cuprinsa intre emiterea comenzii si transformarea acesteia in contract, doar in
cazul in care metoda de plata aleasa de acesta este ramburs. Termenul de
livrare incepe sa curga in toate cazurile in care se percepe avans, de la
incasarea integrala a avansului de catre SC ASPIRE SOFTAPP SOLUTION SRL.
Pana la achitarea integrala
a pretului, SC ASPIRE SOFTAPP SOLUTION SRL are dreptul de a suspenda
termenul de livrare.
SC ASPIRE SOFTAPP
SOLUTION SRL, în cazul
în care nu poate executa CONTRACTUL motivata de faptul ca produsul sau
serviciul nu este/nu mai este disponibil, va informa CLIENTUL despre aceasta
indisponibilitate, de indata, urmand ca eventualele sume de bani achitate de
catre CLIENT pentru produsul sau serviciul indisponibil sa fie rambursate in
termen de maximum 30 de zile.
In cazul in care nu pot fi
respectate termenele de livrare, SC ASPIRE SOFTAPP SOLUTION SRL va
anunta CLIENTUL cu privire la termenul estimat de finalizare a livrarii. In
cazul in care SC ASPIRE SOFTAPP SOLUTION SRL primeste informatii eronate
legate de facturarea sau livrarea produselor, SC ASPIRE SOFTAPP SOLUTION SRL
poate refuza onorarea livrarii, fara ca acest lucru sa se considere o incalcare
a CONTRACTULUI, sau poate stabili un nou termen de onorare a comenzii.